Perşembe, Ekim 07, 2010

Mim Vol. III Blogger'dan Aile Kurmaca Edition

Pek hörmetli LoLLa hanım [hanım mı?! bildiğin deli:)] mimlemiş. Kurallarıyla birlikte şöylemiş:
-Twitter'da veya Blogger'daki arkadaşlarından bir aile kuruyorsun
-Hepsini tek tek anlatıyorsun.
-Dikkat! Aile! Komşu falan yazmıyorsun, aile bireyleri olacak illa.
-Sonra da eğer istersen, yazında adı geçen blogger'lara bu mimi paslıyorsun. Tabi istersen eklemeler de yapabilirsin.

V:
Kardeşim. Ama gerçek hayatta da kardeşim gibi zaten. Reel hayatta tanıdığım, sevdiğim, saygı duyduğum insan evladı, tam bir kafa dengi. Canımsın reyiz, bi birbirimize verdiğimiz sözü tutup da ben İstanbul'dayken Galata'da güzel bi çilingir sofrası eşliğinde abaza muhabbetimizi yapamadık amk :/

LoLLa:
Kuzenim. Kuzen olsak kesin sık sık görüşürdük. Gece bi dışarı çıkar o bar senin bu bar benim gezip tozardık. Alışverişe birlikte gittiğimde delirmediğim nadir insanlardan olurdu, zira alışverişten kalan zamanda eğlence dozunu kaçırırdık. Saatlerce süren, yüksek desibeldeki kahkahalarımızın eşlik ettiği muhabbetlerin sonunda hep "aaa, sabah oldu" diye biterdi kesin. O benim abaza muhabbetime katlanabilcek, onun aşk hayatındaki dertleri dinlemekten sıkılmıcam, ööyle yuvarlanıp gitcez.

Telekinesis:
Dayım. Yaş olarak sanmıyorum ki dayım olacak bir yaşta olsun reel hayatta ama çizdiği figür ile aynı gerçek hayattaki dayım. Konuşmalarını, jestlerini, mimiklerini çok benzettiğimden... Mantıklı mantıklı konuşur, anlatır, ama sonunda gene kafamın dikine giderim dinlemem. Ağzı da bozuk ama asilliğinden bunu "vay amuğğğğa goyyyyuum" modunda değil, "amına koyayım" nazikliğinde, elit bi bozukluk yani :D

Vimpirella:
Kardeş, o da reelde tanıdıklarımdan. İlkokul arkadaşım kendileri. Zaten minicik ufacık dönemlerimiz birlikte geçmiş, blogger dünyasında bir kardeşlik kontenjanım varsa onu da sayın Vimpirella'yla kullanmak en mantıklı seçeneklerden:) Pek bir kafadar olduğumuz ama yer yer taban tabana zıtlaştığımız bi küçük kardeş.

Üsturupsuz Yazar:
Kuzen. Eğer gerçek hayatta kuzenim olsaydı sanırım fena halde didişirdik. Ama öbür yandan da bi geyik yaptık mı karnımıza ağrı girmeden durmazdık gibime geliyo. Geğirmenin, küfrün, osurmaların havalarda uçuştuğu, son derece "içten" muhabbetlerimizle sabahlara kadar otururduk kesin.

Uzun yazıları okumaktan sıkıldığım gibi artık uzun yazı yazarken de darlanmaya başladım. Başında birsürü, tanıdığım ya da alakamın olmadığı birsürü insan ekliyim dedim ahan lakin an itibariyle darlandım. Önce kabataslak yazdıydım üstüne deliler gibi edit geçtim ama bu arada öyle sıkıldım ki saçmasapan bişeyler yazdıysam affola!

16 yorum:

  1. Sevdim la!Benden afilli bi kuzen olur ha.Gerçi benim kuzenlerim "standart" oldukları için,beni anlayacak modda değiller,e onlara göre küfür tü kaka.Sanırım bu yüzden erkeklerle daha iyi anlaşıyorum,ööle dostlarım var ki,tanıştırma faslında hepsi "kuzen",e kuzen kardeşten farksız ayağı.Eyvallah Buraaağım;)

    YanıtlaSil
  2. Bende 9 tane kuzen var ama şu sikimsonik site üzerinden yorumlarla çevrilen muhabbet bile 9'uyla da mevcut muhabbetimden daha eğlenceli :D zaten 2'sinin aynı yaş civarımda olması dışında kalanları ya 15- ya 30+ yaş. Kuzenleriyle sağlam muhabbeti olanlar çok özeniyorum, çoook :'(

    Dipçik: Ne dertliymişim amk. Bi an "ulan yorum için uzun olcak bu yazı en iyisi bloğa kayıt giriyim" diye düşünmedim değil. Sonra "yooğğ artık" diyip özet geçiyim dedim tabi :D
    Dipçik II: Sikimsonik muhabbetlerin değil, sitenin sıfatı. Tekrar okuyunca yanlış anlaşılma olabilir diye şeyettim.

    YanıtlaSil
  3. ROFL!
    Ben ööle kolay kolay yanlış anlamam,anladıklarım da genelde doğrudur falan:D
    Benimle yaşıt 3 tanesi ama 1'i evli,anne;diğeri,nişanlı;diğeri de doktor!(Diğerleri de avukat ve mimar ama o doktor!Doktor o!Dünyayı fethetti,hayır hayır dünyayı o yarattı!O burnundan kıl aldırmayan 1 doktor ve kendisiyle 18 sene aynı okulda okuduk,lise bitene kadar düşüüüün.Evimiz aynı mahallede,yazlığımız aynı sitede,yayla aynı ortak ev ama o doktor!)Ayrıca sikimsonik muhabbetin de var diyebilirsin e doğru ööle:D

    YanıtlaSil
  4. ROTFLMAOPMP! (diye abartırım:D ama anlamı var yani)
    Annelerimiz, babalarımız suçlu bu konuda. Küçükken "büyüyünce ne olucan" sorusuna "doktor!" cevabını yapıştıran veletler her zaman revaçta olmuştur. Çünkü o yaşta doktor olmak isteyen çocuk, ilerde annesi babası hastalandığında onları tedavi edicektir, hayırlı evlattır. Mesela ben "aaatist" (bkz. artist) dermişim. Hani ben en azından sevimlilikten kurtarırmışım. Ama "ekonomist" dese? Al başına bela, nabıcan ekonomist olup anana babana? Borsadaki sağlam kağıtları mı anlatıcan? Yoğ artık! Tüü hayırsız evlat!
    Süregelen zaman içersinde akıllarda yer etmiş meslekler, başta doktorluk, hep insanı aile içinde 1-0 önde başlatır hatta 3-0 hükmen galip ilan eder, onlar ulaşılmazdır, onlar üniversiteyi 6 sene okuyanlardır, onlar ONLAR'dır :D

    YanıtlaSil
  5. Ayrıca, tabiiiiii ki muhabbetin sikimsonik değil, görüldüğü üzere son derece eğleniyorum sayın Üsturupsuz :D

    YanıtlaSil
  6. Hmsss.Farklı bi yaklaşım tarzı efenim.Ben güçükken herşey olabiliyordum,tuttuğum takım da değişiyordu,anne baba teyze amca hala vs.gönlünü yapmak istercesine.He şimdi kimsenin tahmin edemediği bişiii oldum ama ötesinde "evlat oldum,adam oldum" da işte kuzen kadar "doktor" olamadım.Kıskanmıyorum vallabillayeminle,ama onun o dağlarıyarattımçekilinulanbendoktorum havasını kıramadığım için kuduruyorum.Hanfendi sanki batıda okumuş gibi doğuya pratisyen olunca bööle bi moral bozukluğu yaşadı görsen ayyy kıl oluyorum bööle ülkeyi 2'ye ayıranlara.Ağzını burnunu kırasım var soytarının...

    PS: Sanırsam yazdıklarınla alakalı olmadı ama işte şeeeyedeyim dedim:D

    YanıtlaSil
  7. Çok pis doluymuşsun Üsturupsuz yahu, bence ver adresini şu doktorun gidip dövelim :D Bi de asıl ne merak ettim, ne doktoru? Ya da bölümü ne? Veya alanı ne? Nasıl sorulur bu soru bilemedim ama cevabı mesela "kulak burun boğazcı" olcak olan soru işte (cümlemin kurgusunu sikiim bee).

    YanıtlaSil
  8. Sübhanallah kardeş ibretlik paylaşım.
    İstanbula yolun düşerse beni muhakkak buluyorsun

    YanıtlaSil
  9. Zaten İstanbulluyum, üniversite amaçlı Bursa'dayım. Şöyle birkaç günlük geldiğim ilk ebeveyn ziyaretimde muhakkak bulucam, söz:)

    Dipçik: Hatta işin bokunu çıkarıp bunu bi zirveye dönüştürelim bi ara:D

    YanıtlaSil
  10. olur ama alkolü bıraktım, kamışlı meyve suyu içerim. demedi deme :D

    YanıtlaSil
  11. Hahahahhaha valla bende de son dönemde içememe huyu baş gösterdi. 2 bira içince 3. biraya, 10 tabak yemek yedikten sonra önüne 11.konan tıkanmış adamın baktığı gibi bakar oldum. Gayet IceTea Limon'umla eşlik ederim:)

    YanıtlaSil
  12. oow mimim varmış benim burda :)

    YanıtlaSil
  13. oha olm! Totomdan uydurduğum mim nerelere gelmiş! Mis!
    Sevindim bea!

    Öpüjem.
    -D-

    YanıtlaSil
  14. Valla şu zamana kadar 4 mim geldi, nicesini de gördüm (ama gelmedi amk!). Ve açıkça söyleyebilirim ki gördüklerim arasında en eğlencelisi masaüstü capsi mimi (gelmeyenlerden) ve buydu. Yetenek var sende, o ışığı gördüm, durmak yok yola devam! (RTE sıtayla)

    YanıtlaSil
  15. o zaman sen de o mim şeysini modifiye et, kendi mimini yarat ve bana pasla! (= Höhöhö!

    Yeteneği gördüysen iyi. şimdi sevinçten dans edebilerim. ,üü,
    (",üü," benim sevinçten dans etme hedem. Güzeldir.)

    YanıtlaSil
  16. Burnumdaki grip dolayısıyla oluşan sümüklerimi etrafa saçmıcamı bilsem ben de eşlik edicem dansa:D
    Ve, tamam, ilk beynimin tekrardan çalıştığı zaman bir mim yaratıp direkt sana paslıcam:)

    YanıtlaSil