Çarşamba, Kasım 10, 2010

Tebrikler: Lounge FM

Yaptığı/Yapacağı hemen hemen bütün etkinliklerde (konserler, festivaller vs), tarih ayarlanması hususunda, diğer bütün etkenleri göz ardı edip tek koşul olarak benim vize/final tarihlerimi göz önünde bulundurması, bunu kendine bir görev olarak üstelenmesinden ötürü bütün Lounge FM ailesinin alınlarından öpüyorum teker teker. Gerçekten bu denli yüksek bir başarı sağlayabildiğinizi görmek gözlerimi doldurmakta! Ağzım sulanarak okuduğum etkinlik haberleri devamında benim kıçımı kırıp ders çalışırken "aaa insanlar şu sıralarda xxx etkinliğinde, ne güzel" diyip bir liseli ergen piç edasında yatağımın üstüne yüzüstü atlayıp "yalnız kalmak istiyoruuuğğaaam!" diye hönkürerek ağlamamla sonuçlanıyor (tamam, abarttım). Yapmayın, etmeyin, nolur lan :/
Son bombasıysa: http://www.biletix.com/event.htm?id=LLFG1 bu. Ben gidemiyorum, siz gidin lan. Benim yerime de eğlenin. Hatta veriyim numaramı, konser sırasında arayın dinletin, bi ana bacı kayayım size. Chillout Festival, Parov, AIR, Waldeck derken iyice sıçtılar ağzıma yüzüme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder