Çarşamba, Aralık 22, 2010

Hz. Burak

Bloğumun an itibariyle son izleyicisi olan Büşra Çay 'ın bloğuna bakarken alt taraftaki toolbarı görüp aşık oldum. Anında kolları sıvayıp kendi bloğuma uygulama kararı aldım. Çeşitli güzelliklerinin yanında bloğumun Facebook sayfasına da link veriyor toolbar. Tek sorun, bir FB sayfam olmamasıydı, ki onu da oluşturma kararımla reformlarıma bir yenisini ekledim! Velhasıl, ilk defa FB sayfası oluşturan bir delikanlı olarak sayfayı yarattıktan sonraki "Get started" bölümüne el attım. Oraya buraya tıklarken bir de farkettim ki benim admin olduğum bir grup var! Tıkımı attıktan sonra açılana kadar hafızamı en küçük zerreciklerine kadar zorladım ama yok, hatırlamıyorum hiç grup mrup açtığımı... Gördüm ki postlar atılmış, 583 kişi gruba dahil olmuş, sol tarafta da eşşek gibi tek admin ben gözüküyorum. Çok ilginç. Bence bu grup bana tanrı tarafından gönderildi. O 583 kişi benim müridim. Bense, onların peygamberiyim. Evet evet, öyleyim. Grubu kapatmaktansa bu ulvi görevimi sürdürmeye karar verdim! Amin.

Dipçik: Toolbar çok güzel lan. Büşra kardeşimize teşekkürlerimi iletiyorum teeeeeeeee burdan. Bu hali biraz sadeleştirilmişi, daha farklı aplikasyonlar da eklenebiliniyor, online kişi sayısı saçmalığı gibi. Sağ tarafındaki live chat olayına Facebook kullanarak dahil olunca FB'daki konuşmaları bu toolbar üzerinden de gerçekleştirebiliyosunuz. Ha kaçınız Günlük Zırvalamalar'dayken Facebook'taki arkadaşlarıyla konuşma gereği hissediyor, orası tartışılır...
Dipçik II: Herşeyi bütün gereksiz ayrıntılarıyla yazıp grubun linkini atmamak zekice olmuş: http://www.facebook.com/group.php?gid=5330074588

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder