Cuma, Haziran 10, 2011

Otobüsler

Nihayet tekrardan İstanbul'dayım. Bikaç yazı önce de belirttiğim üzere, özlemişim. Özlemiştim. İl sınırları içine girdiğimizin 3. saniyesinde trafik başlamasıyla özlemim bitti malesef :') Bi de otobüste arkamda oturan hatun sayesinde bi kadının ne kadar barzo olabilceğine şahit oldum. Hele yolculuğun son 30 dk.sında telefonlaştığı sevgilisiyle sürekli karşılıklı şarkı söylemeleri... O şarkıların emre aydın, ibrahim tatlıses ve adını bilemediğim bikaç ismin şarkıları olması... Kızın sesinin kötü ötesi olması... Buna aldırmayarak sesli halde söylemekten çekinmemesi... Sonra vay efendim insanlar neden katil oluyo!!!11!!BİRBİR!1!!

5 yorum:

  1. asffafasfvgsza şarkı mı söylediler.. sana bi gün bunu yapıcam. one more cup of coffee söyliycem. ağlıycaksın :')

    YanıtlaSil
  2. Onu muavine söyle de bi işe yarasın lan asdljkghalshdg.
    (Hanıııım koş, bizim oğlan espri yapıyo)

    YanıtlaSil
  3. ahahahaha yok artık! benim arkamda öyle şarkı söyleyen bi tip olsa gülme krizine girerdim ben. insanlar da utanma da kalmamış :D o değilde istanbuldan nefret ediyorum tek sebebi trafik. tüm güzellikleri yok etmek de bir numara! hele yoğun dönemlerde o lanet otogara bi giriş yapamıyosunya çok fena küfürler ediyorum o zamanlarda.

    YanıtlaSil
  4. @çığlık: Ben Ataşehir terminalinde iniyorum ya. Oraya da girmek sorun olmuyo. Sanırım Esenler ya da Alibeyköy'den bahsediyosun, zira özellikle Esenler için "terminale girememek" kategorisinde biçok arkadaşımı sinir krizinden kaybettim:D Ayrıca gülme krizine girerdim diyosun hatun için, ben terminale girmemize 1-2 dk kala cama kafa atıyodum:D

    @b.k.b.g.b.k: Ulan kısaltman bile uzun:D

    YanıtlaSil