Pazartesi, Temmuz 18, 2011

Akrabalık İlişkileri

Gözlemlediğim kadarıyla birçoğumuz akrabalık ilişkilerindeki isimlerin karşılığını ya bilmiyor ya da sıkıntı yaşıyor. Gün itibariyle artık buna bi son vermeliyiz diye düşünüp sizlere kimin kim olduğunu kendim üzerinden varsayımlarımla anlatıcam.
Şimdiiik... Ben, benim. Beni doğuran kadın annem oluyor. Buna yardım eden erkek babam. Mesela ben 40-50 yaşlarında biriyle evlendim. Karım oluyo. Bunun da benim yaşlarımda bi kızı var, üvey kızım oluyo. Üvey kızım babamla evlense babam benim damadım oluyo. Karım da babamın üvey annesi. Kızım da benim üvey annem. Babam bana kayınbaba derdi. Karımla bi oğlumuz olsa, babamın kardeşi olurdu aynı zamanda da torunu ve hatta aynı zamanda kayınçosu. Kızımınsa hem kardeşi hem de kaynı olurdu. Babamla kızımın da bi çocukları olsa benim hem kardeşim hem de torunum olurdu. Karımın hem torunu hem de görümcesi. Kızımın hem çocuğu, hem de kardeşi. Oğlumla babamların kızını yani kardeşimi yani torunumu evlendirirsek... Neyse ben kaçar gençler, daha fazla kafa bulandırmıyım.

3 yorum:

  1. senin durumunu hic iyi gormuom

    YanıtlaSil
  2. evet akrabalık ilişkileri çok kafamı karıştırıyordu. Sayende aydınlanmış(!) oldum. çok basitmiş cidden. tişkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim yaa, boynumun borcu :)

    YanıtlaSil