Çarşamba, Ağustos 24, 2011

Oyunlar, Blogger, Hocam

1. Bilgisayar oyunu sevdalıları (bkz. ben) için haberleri toparladım. Ardarda sıralıyorum vakit kaybetmeden:

FM 2012 sanırım her yıl ki çıkış tarihinden (ekim ayı) biraz daha geç çıkacakmış.

Dota 2 çıkış tarihi 2012'ye ertelenmiş. Bu arada sanırım bu ay, 1.000.000$'lık bi Dota 2 turnuvası yapılmış dünya çapında. Ukraynalıların takımı kazanmış.

Blizzard'ın 2011'de oyun çıkartmaması üstüne oyunculardan ve daha önemlisi Blizzard'ın yatırımcılarından Activision firmasından gelen tepki üzerine, firmadan "Diablo 3 için çalışmalarımızı 2011'de çıkacak şekilde sürdürüyoruz" açıklaması geldi. Hadi bakalım nihayet çıkacak galiba harbiden. Ayrıca Türkçe versiyonu da çıkabilirmiş. Ayrıca reel para kazanmak için Auction House sistemi çıkacakmış.

The Sims paket üstüne paket çıkartıyo amk. Yeni bi Stuff Pack (Town Life) çıkartmışlar. Expansion Pack (The Pets) de yolda...

Assassin's Creed'in yeni çıkacak oyunu olan Revelations'taki bazı karakterleri sayıyorum: II. Bayezid, Kanuni Sultan Süleyman, Yavuz Sultan Selim. Bu ne lan?!

Bu kadar oyun haberi yeter. Daha doğrusu ben bunları oynuyorum, diğerlerini siklemedim askdhgfaksg. Neyse...


2. Blogger'da gene bi sıkıntı yaşıyorum amk. Bu sefer de Chrome'da yeni kayıta tıkladığımda sekme donuyor. Opera'da sorunsuz. Ben hayatımda bu kadar saçma bi durum görmedim ulan. Google hizmeti olan Blogger, yine bir Google hizmeti olan Chrome'da çalışmıyo. Yapıcağınız işi sikeyim arkadaş. 2397562953619 elinizle bi siki doğrultamadınız gitti...


3. Bi alttaki yazı (Hocam.com mevzusu) üzerine taşak geçenler oldu. Yazıyı ekranınızın güzel bi yerine doğru almışken Ctrl+A'ya basarsanız o geçtiğiniz taşakları teker teker götünüze sokcağınızı umuyorum :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder