Perşembe, Eylül 01, 2011

Dövme

Tabularımı yıkarak, yıllardır soğuk baktığım 3 gün önce bi anda ısındığım dövme konusunu 2 gün içinde sonuca ulaştırıp dövmemi yaptırdım amk:D 2. seansa da girip tamamlanınca buraya koyarım artık. O diil de şimdi dövme yaptırdım, kuul oldum ya... Kızlar teklif etcek dimi bundan sonra? akjdgalksjdhgl.
Dövmeyi Kadıköy'de Dövme Dolap Tattoo & Art'ta, Ulaş'a yaptırdım. Stüdyo nerde? Barlar sokağının sonuna gelince karşıdaki sokağa devam edin, ilk sağa kıvrılın, 50-60 metre sonra, modaya giden yola çıkmadan sağda kalıyo. Karşısında aile hekimliği zamazingosu falan var hatta. Hatta şöyle bişey de var: Tık. Niye bu adamın reklamını yapıyorum kendi bloğumda, babamın oğlu mu? Değil tabii ki. Ama ilk dövmem ve inanılmaz içime sindi. Adam bildiğin sanatkâr:D Stüdyoda öyle katalog falan yok. Eğer aklınızda bi tasarım varsa gidip gösterin. Üzerinde biraz oynayıp size çok daha içinize sinen bi tasarım çıkarıcaktır. Haa, aklınızda tasarım yok mu? Daha güzel! Gidin, oturun Ulaş'ın karşısına ve hayatınızı etkileyen bi hikayenizi anlatın. Yahut direk kendinizi anlatın. Emin olun kafasında reddedemeyeceğiniz bi tasarım oluşturup önünüze koyacaktır!!! Fiyata gelince, standart. Gidip denyo, kütük bi herife, düz bi dövme yaptırana kadar paranızın son kuruşuna kadar hak ettiği bi dövmeniz olması sanırım (!) çooooook daha mantıklı... Benimki tamamlanınca buraya koyar, ne demek istediğimi çok daha iyi şekilde anlatmış olurum:)
Dipnot: Abi ordayken bikaç müşteri olmaya aday insan geldi. Rica ediyorum bi dövmeciye girip "yaaa şurama bi dövme yaptırcam ne yaptırıyım?" demeyin. Amına koyim, sen taşıcan lan o dövmeyi. Ya dediğim gibi önce bi kendini anlat veya kafandaki tasarımı sun ya da stüdyodan içeri girmeyin ulan! Ben sinir oldum, dövmecileri düşünemiyorum.

Ha bi de dün müdavimi olduğumuz barın (İncir Pub @Kadıköy) önünde mal mal oturup etrafı keserken -her zamanki gibi- tartıcı çocuk geldi. Belinde boncuk atan tabanca. Kaptık elinden, eğlence dünyasının kapılarını aralıyoruz. Oraya buraya boncuk atarken bi arkadaş su şişesini vurcam diye nişan aldı. ŞLAAAK diye bi ses çıktı sonra, bi baktık su şişesinin yarım metre yanında duran eleman gözünü tutuyo :s Şaka mı değil mi diye şoka girmişken asıl şokla karşılaştık. Elini gözünden bi çekti, boncuk orda!!! Adam boncuğu göz kapağıyla tuttu olm!!! Üstelik sekip gelmedi, tabancanın ucundan çıktığı gibi adamın gözüne O_o Cüneyt Arkın yarak yemiş, biz kurşuna kafa atardık!!!!!1111!!!1!!11!BİRBİR!!!1 aksldghflkadsglgasd.

9 yorum:

  1. dövmeciden sponsorluk alıyon belli, arka fonu falan da değiştirmişin o parayla asdcsafc :D o dövmeyi en çok ben görücem, koymalısın buraya. hikayesini de anlat hatta. cıvıdım.

    YanıtlaSil
  2. @Antandre: Yok ama arkadaş. Yani arkadaş olduk :D He bi de hikayesini az çok görürsen bittiğinde anlıcaksın diye sanmaktayım:D

    @İbo: Neyeydi bu tepki bro?:D

    YanıtlaSil
  3. Harbi mi lan ben dövme severim ancak sıkılırım diye korkuyorum Ulaş'ı bi görmem lazım.

    YanıtlaSil
  4. Gidip kelebek, kurukafa, kedi patisi yaptırınca sıkılma olasılığın yüksek. Ama hayatının bi dönemini anlatan bi dövmeden sıkılma ihtimalin olmamalı :)

    YanıtlaSil
  5. ne yaptırdın çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  6. Son 4 yılımı (özellikle de son 2sini) özetleyen bi dövme yaptırdım. Tamamlanınca koymayı düşünüyorum. Ulaş'la kafa kafaya verip konsept bi dövme tasarladık, tek bir şekil ya da desen değil yani. O yüzden de anlatınca anlamı olmadığını düşünüyorum :) haftaya 2. seansla birlikte tamamlanıcak, o zamana kadar merak etmeye devam:p

    YanıtlaSil
  7. @UndefinabLe©: İşte dövmemi gören nadir insanlardan biri :p

    YanıtlaSil