Pazartesi, Şubat 07, 2011

Veletler

Siz siz olun, sakın 6 yaş altı veletler popülasyonun anasını sikmişse bir otobüs içersindeki, o otobüse binmeyin. Hele o otobüs, açılış yapan bir mağazanın önünden geçiyorsa ve bu mağaza açılış için devasa Bugs Bunny, Donald Duck balonları dikmiş, 5-10 tane palyaço tutmuşsa otobüsten koşarak uzaklaşın. Ağzına sıçtığım veletleri bi cıvıldaşmayla şöförün beynini ele geçirdiler. Dakikalarca o mağazanın önünde durduk gönülleri olsun diye. Palyaçoların otobüsü sarıp şaklabanlık yapması da cabası. Veletler bu özel yetenekleriyle dünyayı ele geçirip heryeri açılış yapan dükkanlarla doldurursa şaşırmam! Uçan spagetti canavarı bizleri veletlerin şerrinden korusun. RAmen.

8 yorum:

  1. velet dediğin şey masum değildir, dünyayı kendi amacıyla şekillendirme yeteneğine sahip bi orgdur falan.

    YanıtlaSil
  2. Org? Piyano, klavye gibi org mu? aljskdgadsh

    YanıtlaSil
  3. oha ya:D.çocukken bende hep otobüsü durdurturdum hiç olmadık yerlerde çişim geldi diye.yine bi yere bağlayamıcam aklıma geldi paylaştım işt şdfjhd.

    YanıtlaSil
  4. veled populasyonu sinir bozucudur.öff vızır vızır gürültü.kafa dayanır mı be :P
    ama daha beteri de var:
    ''herşeyi al ''düşüncesiyle alışverişe mi savaşa mı gittiği belli olmayan kadın milleti :P
    bir yerde indirim varsa ve şans eseri oradaysan yandın;esas ordan kaç hacı ordan :P
    en azından veletler seni tartaklayamıyorlar >_<

    YanıtlaSil
  5. @Akşın: Küçükken çok küfür yemiş olabilirsin, demedi deme:D Bi de, karar verdim artık sana bloğumla alakası olsun olmasın dert, anı paylaşma izni veriyorum. Hani böle teknolojiyle alakalı bi yazı yazmışımdır ama sen ilkokuldaki kantini anlatmak istiyosundur falan, çekinme:p

    @RE-L124c41+: Kadınların alışveriş söz konusu olduğunda beyne aşırı THC yüklemesi falan gerçekleştiğine inanıyorum ben. Hani eskiden tüpçüler vardı, kamyonetlerinin yanında "ateşle yaklaşmayın" yazardı. Alışverişteki bi hatuna "hiçbi türlü yaklaşmayın" gibi bi tabela monte etmeliler:D

    YanıtlaSil
  6. 0-6 yaş arası veletler; şehir içi toplu taşıma araçları,şehirler arası otobüsler ve uçaklarda dehşet salarak dünyayı ele geçirecekler..Bir teröristin uçağı kaçırmasından daha dehşet verici şahsen

    YanıtlaSil
  7. ahaha baya güldürdün senin yazdıklarını okuyunca niyeyse hep böyle şeyler geliyo aklıma söylemeden duramıyorum e madem izinide verdin oh diyorum :D

    YanıtlaSil
  8. asdkjhşlashdg artık gönül rahatlığıyla açılabilirsin:D

    YanıtlaSil