Cuma, Mart 04, 2011

Yılmaz Özdil'le Konuştum + Parov Stelar Konseri

Konuştum dediğim, mail'leştik. Böyle okuduğum, dinlediğim, izlediğim ünlü insanlarla mail yoluyla, sanal alem üzerinden de olsa konuşunca çok seviniyorum amk. Hiç cool değilim. Mesela Yılmaz Özdil'in mailini gördüğümde de ilk tepkim, o an yanımda bulunan arkadaşa dönüp, suratımda gereksiz bi yavşaklık, ağzımda salyalalarla "Yölmöz Özdöl mööl ötmöş lööööön!" oldu. Halbuki "pfff, bu Yılmaz Özdil de bi rahat bırakmadı peşimi yeeaaaaa" diyebilir, yanımdaki arkadaşa çok daha cool görünebilirdim. Olmadı. Ama zaten arkadaşım Yılmaz Özdil'in kim olduğunu bilmeyen bir cahildi (üzgünüm, öylesin). Neyse, saygıdeğer Yılmaz Bey'e mailime cevap verdiği için burdan teşekkürlerimi sunuyorum. Mail konusu Bloglara erişimin engellenmesiydi. Yazısında buna ufaktan bir değinebilirse sesimizin daha etkili olabilceğini düşünmüştüm. Sayın Özdil şu şekilde cevapladı:

"Değerli Burak,
Teşekkür ederim.
Maalesef hukuki boşluk var bu konuda, korsanları engelleyeyim derken, kurunun yanında yaşı da yakıyorlar.Aslına bakarsan, blog mantığı yaygınlaşmasın diye hukuki boşluğu doldurmuyorlar.
Yılmaz."

Burdan çıkardığım 3 sonuç var. 1. hukuk in turkey sucks monşer. Ama bunu zaten biliyoduk. 2. Sayın Özdil yazısında değinmicek (:/). 3. Sayın Özdil köşesinde kullandığı yazı biçimiyle özdeşleşmiş, mailimi de köşe yazısı yazar gibi cevaplamış.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Bu arada dün akşam itibariyle İstanbul'a tekrardan giriş yaptım. Konser monser mevzuları var, onlara katılıp döncem. Mesela bu akşam Parov Stelar var. Çok mutluyum amk, sonunda sınav dönemine denk gelmeyen bi Parov konseri! Ve biletler bitmeden alabildim biletimi. Ve şunu anladım, kafam güzelken şehirlerarası yolculuk yapmayı seviyorum. Bir de nasıl uykusuzluk çektiysem bundan önceki günlerde dün akşam 7'de yattım bu sabah 8'de kalktım amk. Onüçsaatkısabizamandeğil.

1 yorum:

  1. dpşoaksdpşaslkdjaslkdjaskd.
    Değerli Burak. Bi tek buna takıldım ben kusura bakma ço hoş bence dlkajsdlaısdjalşsd.
    Ayrıca senin yaşadıgın bu "ünlüden cevap alabilme" durumunu çok yaşamak isterdim. Zamanında çeşitli belediyelere ve bime çok mail attımdı. HİÇ CEVAP ALAMADIM OF.

    YanıtlaSil