Çarşamba, Mayıs 11, 2011

Hop Dedik

* Daha önce de bu bloğun bi yerlerinde Lounge ve FG radyolarının düzenlediği festival/konserler için ağladıydım, gene ağlıyorum! Ulan hepi-topu senenin 52 haftasının 8 haftasında sınav dönemim oluyo. Ama nasıl yapıyosanız, sürekli sınav haftası içinde bi etkinlik peşindesiniz. Taşak mı geçiyosunuz amk?!

* Tatil yaptım geldim ben. Mayısta ilk defa tatil yapıyorum. Hani böyle anahaber bültenlerinde şu sıralar "İstanbul'da kar-kış-kıyamet yaşanırken bazı vatandaşlarımız Akdeniz sahillerinde, Antalya'da denize giriyor" diye bi habere rastladıysanız o vatandaş benim işte. Bi de dün dışarı çıktım, yanığım falan. Millet daha güneş yüzü görmemiş daha. Çok garip bi duygu. Tatil pek eğlenceli değildi. Daha doğrusu pek aktivite bulunmamaktaymış Olimpos'ta bunu anlamış olduk. Kendin-Pişir-Kendin-Eğlen tipinde. Deniz baya iyiydi. Kaldığımız yer de verdiğimiz para düşünülünce normal, zira gayet ucuza kapattık tatili asdkjghklasjhdlgsadg. Eğlence işini de yaratmakta pek sıkıntı çeken insanlar değiliz sanırım ki işte Brezilya futbol milli takımının yeni transferleri Burakinho, Sam De Souza ve Çaçaleita'nın imzayı attıktan sonra Rio De Janeiro sahillerinde çekilmiş fotosu!:

Ayaktakiler: Sam De Souza, Çaçaleita.
Oturanlar: Burakinho

* Geçtiğimiz yıl İstanbul-Konya arası tren yolculuğu yaptıktan sonra hiç uzun yolculuk adamı olmadığımı sezmiştim. Bursa-Antalya arası kanıtlanmış oldu. Hele o rahatsız otobüs ve koltuklarla bu perçinlendi. Sinir krizi geçirdim hele bi de sık mola vermeyince, uyumayı başaramayan ben için o sigara kriziyle birleşince sinir krizi, pek hoş anlar yaşanmıyomuş bunu da anlamış oldum:D

* Püskevit mevzusunu bi süre umursamasam da ne olduğunu bugün itibariyle araştırdım. Bahçeli, gene ne yapıp etmiş rezil etmeyi başarmış kendini. İstikrarından ötürü kutlarım. Sen de olmasan gülemicez reyiz. Eric Cartman ve Stewie Griffin'in dublajlandığı videoları izlemenizi öneriyorum, eğer hala izlemediyseniz tabii ki siz sevgili dinazorlar...

4 yorum:

  1. Yazının sadece son kısmını okudum (yazar burda hakaret seziyor) böyle şeyleri babamdan öğrendiğim için üzülüyoruum. Daha sıkı takip edicem herifi! Ayrıca tabi ki de izledim o dublajları :B EHE.

    YanıtlaSil
  2. Kıymetini bilemiyoruz, ne cevher var adamda halbuki...

    YanıtlaSil