Cuma, Ocak 15, 2010

HSBC!!! İnşallah hortumlanırsın!!!

Burdan tüm dünyaya sesleniyorum: HSBC'den uzak durun! Limango'dan bir alışveriş yapıyım diye girdim, hayattan soğudum. 3D Secure diye saçmasapan bir siteye bağlandım, güvenlik kodum soruldu, hsbc'nin websitesinden buldum neymiş koduuumun kodu diye, buldum da, sevinçle yazdım fakat kabul görmedi. Bir daha denedim olmadı. Kopyala&Yapıştır dedim yine yemedi. Sonunda da kaçınılmaz olan oldu ve kartım online alışverişe bloke oldu. Şimdi bir düşünelim. Limango para kazanıcak. Hsbc desen onlar da kazanıcak. Hatta kartımın üyeliği Mastercard olduğundan onlar bile kazanıcak. İşlem sonunda giren çıkan bana olucak. Ama sinir küpüne dönen gene benim. Eee ne anladım? Madem 3D Secure'suz olmuyodu da yıllarca biz neden böyle bir sisteme kodumuzu yazmadan işlemler, alışverişler yaptık? Madem 3D Secure şifrem Hsbc sitesinde yazan değil bre koduklarım ne s*kime yazdınız oraya o şifreyi?! Alışverişten zaten soğudum da hani ilerde yine böyle birşey çıkar diye aradım müşteri hizmetlerini 44 kontörümü yedikten sonra kontörüm bitmesi üzerine telefon da kapandı ve sorunum haliyle çözülemedi. 40 kontör de bugün 10 liraya satılıyor. Öyle ya da böyle, her türlü s*kilen gene ben oldum. Hem sevinçle gördüğüm ürünü alamadım, hem 44 kontör gitti.

Dipnot: Telefondan HSBC'yi aradığımda önce zilyon tane reklam çıkıyor. Yok efendim uçuşlarda şöyle kampanya varmış yok efendim atm'lerden bilmem kaç tane işlem yapılabiliyormuş. BANANE ULAN! Telefonu kampanya dinlemek için açan bir tane sapık ruhlu insan evladı gösterin g*tümü vericem! Kuşbeyinsizler!!!

Dipnot 2: Limango ve Markafoni için davetiye isteyen bulsun beni:)

1 yorum:

  1. hsbc nin ta anasıyla bi tanışıyım..seneler önce kart kullanıma kapandı ama hala borç ödüyorum..bi çok kredi kartı kullandım ama hsbc kadar kimse geçirmiyo bu yüzden dünyada 1 numaralar(best-fucker)...

    YanıtlaSil