Cumartesi, Eylül 04, 2010

Bak Aklıma Geldi

Aşağıda görünce, konser ajandasını vaaay be dedim az önce. ne bol keseden sallamışım arkadaş?! ulan senin cürumun ne ona giderim buna gidicem. hadi cürumumu geçtim, metal-rock mı dinliyorum da sonisphere falan diye sallamışım? değil metalci çağlarımın hatrına, babamın hatrına 175 lira vermem lan konsere! Rammstein iyiymiş (aman ne mutlu). o kadar. yeter zaten. diğerlerini gör kâfi.

Amma ve lakin (cümbür cemaatin... öhm...) Massive Attack ve Efes One Love festivaline gittim. Efes'te Ting Tings iyiydi. asıl iyi olansa langırt! nasıl eğlenceli bir oyundur hacu bu langırt! bi de ellere itinayla verdim (@mustafa tezgi, @veysel sönmez). tadından yenmez bi oyunmuş. en yakın vakitte bir daha oynayacağım desem de, yalan oldu tabi, ilk ve son!
Massive Attack'a hiç girmiyorum. kısaca: istanbul boğazı (kuruçeşme), beleş bilet, beleş içki, beleş suşi, vip (blue box), iki adım ilerimde Kendi (şarkıcı olan), berimde Demet Evgar, her yerimde manken hatunlar, cıvıl cıvıl bi sahne vee veee veeee... tabii ki MASSIVE ATTACK!!! gidemeyenlerin götünde patlasın. bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder