Cumartesi, Eylül 04, 2010

Hoyyyt

Ben geldim sevgili blogspot dünyası. beni özlediğinizden emindim. o yüzden elim boş geldim. canımın sağlığı.
Öncelikle belirteyim, ne kadar zamandır girmiyosam artık bloğumun ismini hatırlayamadım. günlükzırvalamalar'la günlükbıdılar (bıdı ne amk? ha? what is bıdı amk?! hayatında kaç kere bıdı kelimesini kullandın da arada kalıyosun burak temiz?!) arasında kaldım. ve, gugıl'dan arattım. anaa bi de ne görim? bu sayfa, benim face'teki link vermiş bulunduğum profilim bir de bi site daha var. stanley kubrick hakkında makaleler diye de başlık var. vay amk keşfedildim diye sevinişim sitenin açılmasıyla yerini tatsız bir hayalkırıklığına bıraktı. tırıvırıdan bi site imiş. ama olsun. keşfedilcem daha önümde yol var, inanıyorum.
Neyse amk, sonuç olarak gene yazcam. paylaşım felan da yaparım, şüku olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder