Salı, Eylül 14, 2010

Nostalji Köşesi: Kumbara

Şu İşBankası'nın kumbaralı reklamını gördüm de az önce. Benim de vardı öyle bi kumbaram. Ama bu yazıyı yazdıran asıl neden başka bir kumbara. Yanlış hatırlamıyosam VakıfBankası'nın çıkarttığı bir kumbara vardı bende, hem de 2 adet. Robot şeklinde. Büyükçe bişeydi. Beyaz renkli, yer yer sarı bölgeleri vardı. Daft'ın elemanlarından kaskının göz kısmı uzunlamasına olan gibi gözü vardı, kırmızı renkteydi burası. Para atma yeri sırtındaydı. Kumbara olarak değil oyuncak olarak kullanırdım. Annemle biraz evvel evin altını üstüne getirdik ama bulamadım ne yazık ki... Ah ulan, çok üzüldüm yaa... Küçükken acaip fazla oyuncağım vardı, yüzlerce arabam, binlerce parça legom, ıvırlar zıvırlar... Büyüdükçe yavaştan elden çıkarmaya, etraftaki çocuklara ya da akrabaların çocuklarına vermeye başladık. Keşke vermeseymişim. En azından o robot kumbarayı... Ağlıcam amk :(

Dipnot: Kime verdiysem atmadıysa / kırmadıysa ve burayı okuyosa geri versin lan, kocaman adam olmuştur şimdi :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder