Cumartesi, Eylül 18, 2010

Kaç Kişi Online Widget'ı Olayı

Bazı bloglara girdiğimde olmadık yerlerde "1" sayısı çıkıyodu, yanında da bi amcamız yürür pozisyonda... Anlam veremediydim ne olduğuna. Günlerdir harıl harıl aradığım müzik ekleme widget'ı için uğraşırken (hala bulamadım, her siteye girdim sanırım) baktım o amca! Ulan meğer o an kaç kişi var onu gösteriyomuş. Hiçbir sitede de 2 diye görmedim ne hikmetse. Ne işinize yarıyo bu widget hacu? Sevinen ya da üzülen var mı ordaki sayıya göre? Valla kendimi düşünüyorum, zaten günün çoğunluğunda o sayı banko 0 bi kere... Geceleri 1, ben oluyorum o. Nadiren de 2 olur heralde, benle birlikte o an es kaza biri daha girdiyse. Ama napıyım yani o an biri varsa? Oleeey biri var diye bişi yok bi defa. O ne amk çocuk musun nelere seviniyosun? Aaaa biri girdi bak diye bişi de yok zira girenin ikram falan beklemediği aşikâr. Eyvaaah biri girdi diye bişi de yok, götünü sikmicek sonuçta giren, okucak, belki bi güzellik yapıp yorum da yapıcak, sonra kapatıp gidicek... E aynı odada, çıplak olmadıktan sonra (erkekleri kastetmiyorum, bıyıkaltı gülenlerin bıyığını sikerim) benim ne yararım var blogumda başbaşa olmaktan? Siktir edin lan böyle şeylere takılmayın. Valla lan. Bak bana, dünya sikime minare götüme hacu... Ben yazarım, okuyan okur, okumayanların canı(-na sıçayım) sağolsun :) Hadi silin o widget'ı. Hadi, hadi bakma öyle melül melül...

2 yorum:

  1. bi post girdiğinde ve her F5 yaptığında o insanlar çılgınlar gibi artıyor ve hehehe herkes bu yazııyı bekliyormuş diye seviniyorum ben valla :D hele ki başlığı seximsi bişi yaptıysan görme o kalabalığı he bunu yazrken sen görünce tıklamıyorsun diye sorma hiç :D neyse işte ben zevk alıyorum içerde kim varmış widgetından

    YanıtlaSil
  2. Nihal (kimliğini açık mı ettim şimdi?:D) sana şiir yazdım:D

    Varlığı var ile yok olan kişiler için
    Sen niye varlık sahasını terkedip kuruntu ediyorsun, etme...

    YanıtlaSil