Salı, Eylül 07, 2010

GTA IV

Oynarken şunu farkettim, ben kendimi hiç tanıyamamışım abi. Meğer ne iğrenç bi adammışım ben?! Neden? Ulan kaç kere önüme seçenek sunuldu oyun tarafından, "Bu adamı öldür ya da yaşamasına izin ver, seçim senin" diye, hepsinde öldürdüm. Birinde bile es geçmedim. Dahası da var, bir görev sonunda 2 kişiden birini seçmem gerekiyodu, ben öldürünce çıkarım olacak olan adamı öldürdüm. Öldürünce evi senin oluyo otomatikman. Ama şüku ev haa. Bilardo masası var, eve hatun atınca yapcak aktiviten oluyo (yatağa atsana ulan evdeki en iyi aktivite odur, diyenlere: yok abi, yatağa atılmıyo oyunda). En kötüsü ise bir bölüm sonunda sana daha yakın davranan, içten bi adamla kardeşi olcak şerefsiz arasında seçenek veriliyo, birinden birini öldürceksin. Kardeşi de polis departmanının başına geçicek olan şerefsizin biri. Ben gittim bana içten davranan adamı öldürdüm. Niye? Çünkü diğerini öldürünce bi kazancım olmıcaktı ama bunu öldürünce hem 20.000 $ ile ödüllendirildim hem de polislerle artık daha az başım derde giriyo. Kısacası, çok hain bi adammışım. Oyunu oynadıkça kendimden tiskiniyorum. En son Darko Brevic (baş düşmanım) zaten çökmüş, bitik halde karşıma kondu. Onu da öldürdüm hacu. Kuzenim Roman bile "bırak hacı zaten cezasını çekmiş bu adam" dedi. Adamı mermi manyağı ettim. Tü allah belamı vermesin emi benim!

2 yorum:

  1. acayip kıskandım gta IV oynama tarzını çünkü ben halen oynayamadım

    YanıtlaSil
  2. boşuna yaşıyosun diyemicem ama gerçekten güzel oyun. zaten gta her türlü iyidir, candır, kandır. özellikle kandır. tek eksisi benim gibi notebook üzerinden oynayanlar düşünülmemiş, bilgisayar ısındıkça kasılmaya başlıyor oyun...

    YanıtlaSil