Cuma, Eylül 24, 2010

Radyo


Radyo dinlemek gibi bir tutkum yok. Lakin dün gece yatarken, telefondaki mp3'lerden daha farklı birşeyler dinleme aşkıyla tutuşmaya başladım. "Beni anca radyo paklar aga" diyip başladım turlamaya radyo frekanslarını. 108.00'dan aşağı doğru yardırdım. Ben ki Chillout, Lounge, Ambient müzik sevicisi insan, bir tek Lounge o2'yi bilirdim bana hitap eden. Meğer tam 4 tane (en azından benim bulduğum) bu tarzları çalan radyo varmış. Anlamsız bir mutluluk çöktü, sanırım bu tarzlar ülkemizde pek yaygın dinlenen olmadığından ötürü. Sen de bu tarzları seviyorsan, kesinlikle her birini tavsiye ediyorum:

96.0 Lounge o2
100.2 Power XL
102.0 Lounge FM
107.4 Radyo Voyage

3 yorum:

  1. gunaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnzi :))))

    ps: beni kimse ayiramaz sagopa kajmer sarkilarindan :D ben ki dennis ferrerlerle ambiance yaratn kizcagiz sokak rapcisi olucammmm

    ps: cok guzel uyandim bugun dun gece bloguna asla yanasmadim :D

    gitti bu kiz :)

    YanıtlaSil
  2. Valla hayatımda Sagopa dinlemişliğim yok, Dennis Ferrer'i de henüz duymuş bulundum. Ama chillout candır, ciğerdir. Aslında ciğer değildir. Daha böyle bi cafe de paris soslu bonfiledir. Şiddetle önersem de zevk meselesi tabü, çekici gelmeyebilir :)

    YanıtlaSil
  3. Wuu buddha bar diyelim o zaman ;)

    YanıtlaSil