Çarşamba, Eylül 22, 2010

Sanat Galerisine İçki Baskını!

Diyosunuz sayın medya da hakikaten nedeni içki mi ulan? Az önce okurken haberi, mantığım almadı durumu. Zira bu sanat galerileri Tophane, Beyoğlu'nda. Ulan Beyoğlu dediğin yerde birincisi İstiklal var. İçki satmayan mekan yok, bazı mekanların içlerinde sigara da içilmiyor, eline içkisini alan kapı önünde sigara içiyor. Dahası, ulan be annesine sapladığım İstiklal'in 2 sokak aşağısı Tarlabaşı... Travesti desen gırla, uyuşturucu/uyarıcı satışları desen Türkiye'de ilk 3'tedir heralde. Her türlü pislik var. Bir sokaklar var dimağın donar! E be koduğum geri kafalı insanları ne diye gidip adamları sıra dayaktan geçirirsin? Diye düşünürken bir de şu sanat galerisinde neler yapıyolarmış lan, belki sadece medyaya yansıtılan sebeptir içki dedim ve araştırdım. Ulan tabii dayak yersin! Galeriden bazı parçalar:
* Ters basılmış Ay-Yıldız
* Türkiye haritası, doğudan akrebin zehirli kuyruğu çıkmış
* Atatürk ve bir çarşaflı kadın elele tutuşmuş
* Melek kanatlı Atatürk yere düşmüş halde
* Cami resmi, yanında 4 yarı-çıplak kadın, minare gibi kollarını yukarı kaldırmış
ve daha nicesi... Extramücadele isimli bir topluluk, ya da dernek artık her neyse, tarafından yapılmış. Bence asıl nedeni budur. Bu sanat eserleridir. Ha bana kalsa, ben eğlendim ama Türk milletinin kutsal saydığı ya da kutsallaştırdığı birçok değeri tiye almışsınız. Haklı bir sebep olduğunu savunmuyorum, söylediğim gibi benim hoşuma gitti. Fakat büyük bir cesaret örneği, yenilen dayaktan da belli. İyi kurşuna dizmemişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder