Çarşamba, Eylül 29, 2010

Mim !!1!11!!!BİRBİR!!1

İlk mimimi (mimin ne demek olduğunu öğrendikten birkaç gün sonra) sayın AD tarafımdan (biraz zorlamayla da olsa:P) almış bulunmaktayım. Mimimiz:

"Hayatınıza uygun fon müziği. Fon müziği derken sözlü tabi ama sözleriye değil sadece müziği ile olucak. 3 şarkı seçeceksiniz"

http://fizy.com/#s/1m187i Massive Attack - Angel. Müzik türü (bkz. janrı) olarak TripHop, Chillout ve türevi müzikleri dinlemeyi sevdiğimi daha önce de belirtmiştim zaten. Bu tür müziklerin kanımca "baba"sıdır bu şarkı da. Lav yu lav yu lav yu lav yu....

http://fizy.com/#s/15c2te Infected Mushroom - Heavyweight. Snatch filmini sevenler Brad Pitt'in son dövüş sahnesi üzerine bu şarkının konmuş halini youtube'dan bulup izlemesini önerebilirim.

http://fizy.com/#s/1bxiaa Parov Stelar - Lost In Amsterdam. 3. şarkıyı seçmek zor oldu. Ama sanırım bu olmalı.

Şimdi sanırsam benim de mimlemem gerekiyor. LoLLa hanım, Telekinesis bey. Geçmiş olsun ikinize de efenim.

4 yorum:

  1. Hıh!
    Telekinesis'i ben de mimledim.Hıh!Hem de aynı konuda!Hıh!Ama beyimizin eli kalem tutamıyormuş bu aralar hıh!

    YanıtlaSil
  2. Yaaa allaan cezası mim en son bana ulaşmış heralde seni de mimlicektim mimlenmişsin daha önceden. Mimlicek insan bulamadım :D

    Dipçik: Telekinesis kırmaz beni :P

    YanıtlaSil
  3. :D Geliyo burak ayıp ettin.
    Ama yukardaki belalı tiple ayni mim olduğundan harman yaptım haberin olsun.

    YanıtlaSil
  4. Hahahaha yap yap harmanı yoksa cıngar çıkarma potansiyeli görüyorum :P

    YanıtlaSil